Världens sämsta kondition

Gode gud vad jag ångrade att jag hade cyklat till jobbet när jag skulle hem.

När jag kommit till jobbet var jag både varm och trött, men när jag skulle hem så kom det värsta. Uppförsbackarna. Plus att det regnade.
Sedan att mitt framdäck var så platt att det i princip var punka på det gjorde ju inte saken bättre.

Men det var bara att trampa på, och nu är jag helt död i benen.
 När jag kämpade mig in på våran gata kändes det som om jag flämtade värre än dem i Biggest loser. Aldrig igen, är vad jag känner nu. Men vi får la se. Om jag cyklade den där biten nån dag i veckan så borde jag ju få något bättre kondis - vilket jag verkligen behöver. Men som sagt, vi får se! Haha!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0