Tisdag!

Igår var det helt underbart väder, så det blev frukost ute, och sedan började jag jobba klockan tolv.
När jag kom hem åt jag även då ute.

Sedan vaknade jag mitt i natten av att det blixtrade något fruktansvärt, så jag drog ut laddaren till mobilen och somnade om.

Idag när jag inte börjar förens klockan fyra så är det grått ute. Ingen sol så långt ögat kan nå, och blött.
Men, men, what to do? Kolla på Avsnittet av gossip girl som jag missade i söndags till exempel.

Baksmällan två var förresten bra! Väldigt rolig, men jag tycker det var lite tråkigt att den var så pass lik den förra, för man visste i princip hela tiden vad som skulle hända. i stora drag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-06-07 @ 10:05:32
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0