sommartider

Idag var sista jobbdagen innan semestern, så det kändes lite segt, men ändå skönt att gå upp i morse.
dagen var jätte konstig, men tiden gick ganska fort även om det inte hände jätte mycket!

just nu sitter jag här och försöker fatta att jag har semester, men det går inte så bra! Det tar säkert minst tre dagar innan jag varvat ner tillräckligt för att förstå det!
nu har jag i alla fall börjat semestern med att fixa mina naglar. Dem blir ju alltid så tråkiga och söndriga när jag jobbar, så nu har jag satt på lösnaglar! Vi får la se hur länge dem sitter kvar! (det är i alla fall 10 gånger jobbigare att blogga från mobilen med dem! Touch och lösnaglar är alltså ingen hitt)

imorgon ska jag orka starta datorn, och då tänkte jag även lägga upp lite bilder från igår!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0