Något dammig, men full med minnen


 Jag var tvungen att ta fram min studentmössa för att titta på den.
Idag springer kungsbackastudenterna ut, och gissa om jag är avis!

Det har gått så sjukt fort, men samtidigt känns det som en evighet sedan. (okej ska man vara exakt så tog vi den 4 juni, men det är idag man blir avis)

Det roliga är att alla mina saker - mössan, alla gosedjursvalsband, plakatet som mina föräldrar höll när jag sprang ut, osv - ligger i en fotölj i mitt rum. Fortfarande. Efter ett år.
Kanske är på tiden att ta tag i att plocka undan dem. Lägga dem i någon låda, eller göra något av dem. Det är ju ganska onödigt att de ligger huller om buller och tar upp en hel fotölj!

Jag skulle göra så sjukt mycket för att få göra om den dagen alltså!
Istället ligger jag på altanen och solar, och väntar på att jag ska börja jobba...

Jag är glad att jag inte ska på någon studentmottagning i alla fall, för då hade jag nog dött av avundsjuka. Förhoppningsvis hinner det gå över tills nästa år! (ska jag vara ärlig går det nog aldrig över. Jag kommer alltid sakna den dagen, och vilja göra om den!)

Nej nu ska jag fortsätta vara avis här för mig själv i solen!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0