Fredag Liseberg, igår utgång, idag bakis

Atmosphere var helt galen.
Jag trodde seriöst jag skulle dö innan vi åkte den, men sedan när man väl satt i den och började åka uppåt så fanns det ingen återvändo.

Vägen upp var typ äckligast. Vi bara åkte, och åkte, och när vi trodde att vi snart var uppe så tittade vi uppåt för att se hur långt det var kvar. Då var det typ mer än halvvägs kvar. Det var helt galet högt upp, och sedan när man föll så var man nere innan man hann tänka.
Men även om den var läskig så var den jätte kul, och vi var tvugna att åka den en gång till innan vi gick hem.

Det ända tråkiga med den är att allt annat blir så tråkigt när man har åkt den. Höjdskräcken är rena barnleken i jämförelse. Men Balder är fortfarande bäst.

Igår jobbade jag sju till sjutton, och eftersom jag hade varit på liseberg kvällen innan så blev det inte så mycket sömn. Efter jobbet bar det av hem till Marcus. Vi festade och hade roligt, och sedan åkte vi in till Karisma. Det var helt öde, typ vi och tio andra, men inträdet var gratis i alla fall.

Kvällen slutade med att vi tog en taxi hem till Marcus och så sov vi där allihop.

Idag mådde jag lite sämre än igår, om man säger så.  Jag spydde hemma hos Marcus, och sedan ett par timmar senare så spydde jag hemma oxå. Usch och fy, men nu börjar jag må lite bättre i alla fall!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0