En heldag på stranden - eller stränderna

En heldag på stranden - eller stränderna, kanske man ska säga!
Vi började med Åsa och vita sand. Vi solade lite, fikade lunch, men badade inte eftersom det var så kallt.


Sedan fick jag idén att vi skulle åka till lygnern och bada istället - för där är det ju inte alls kallare - men där slipper man bli helt saltig i alla fall, så efter typ två timmar i Åsa åkte vi till Fjärås och Brevik, där vi doppade oss. Det tog emot ganska mycket eftersom jag tappade känseln från tårna upp till rumpan, men jag var först i och därmed var årets första dopp avklarat!
Men det blev bara ett dopp för min del, eftersom det var för kallt för att vilja gå i igen.
 

Johanna stukade foten när vi gick ut till "ön"



Efter en massa solande så åkte vi tillbaka hemåt. Vi har ju inte fått någon färg alls, klagade vi. Right. Jag är bara röd i fejjan, och pannan gör ont när jag rynkar på den... Och lite märken efter bikinin har jag allt fått oxå!

Det blev en bra dag, med en massa sol, och slappande!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0