crazy stuff!

Väckningen ringde 05.00! Jag kände mig helt vimsig och fattade knappt vad det var som hände, men jag lyckades ta mig upp ändå. Jobbet gick fort. Efter fem timmar kändes det som om jag varit där i en kvart, och resten av tiden gick ganska snabbt den med!

Efter jobbet åkte jag till Kungs där jag träffade Anna och Carro, och vi bokade en resa! :D
Så om exakt en månad så sitter vi på planet till Alanya! tjoho!

Efter att vi bokat resan så gick vi och fikade. Det var soligt så vi satte oss ute, men några timmar senare blåste det så kallt, så vi frös och bestämde oss för att bege oss hemåt!

Dem följde med mig in och handlade lite, och sedan åkte vi hem. Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska grilla. Super duper hungrig är jag, så jag får nog gå och hjälpa till så att det blir någon mat nån gång!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0