Puckad, eller bara dum?

Jag satte igång webbcamen, och då kan man måla på bilden medans man ser sig själv. Det är jätte svårt att träffa rätt, för när jag rör mig åt höger åker jag till vänster på skärmen så jag blir helt snurrig i huvudet!
Tillslut lyckades jag få till det och ta en bild... För att sedan komma på att jag lika gärna bara hade kunnat ta en bild och sedan måla på den i paint! (??)

Så kan det gå när det är morgon och man är trötter!
Skulle i alla fall säga att jag är osmionkad, så jag fixade till det lite snabbt... snyggt va?



Igår jörjade jag jobba 12, innan det lagade jag lite lunchmat att ha med till jobbet, och åt frukost.
Jag duschade i en hel evighet och skrubbade bort all min sista färg :(
Om det inte blir fint väder snart så överväger jag nästan att gå till solariet...

Efter jobbet var jag död, och fixade lite middag och tittade på film och sedan ropade sängen på mig!

Idag börjar jag fyra, så nu tänkte jag äta lite frukost!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0