Första inlägget från nya datorn!

Hallå, hallå!

I morse jobbade jag, och när jag kom hem satte jag mig med datan och fortsatte installera och lägga över grejer!
Så detta blir officiellt mitt första inlägg på denna datorn!

Igår när jag och anna satt och hade picknick så hittade jag fyra (FYRA!!!) förklöver.
Först hittade jag ett, och jag blev typ glad och förvånad, och sedan hittar jag två till, och blir typ chockad. Sedan slutar jag leta, och helt plötsligt tittar jag bara ner på mina fötter, och då är det en till där! hur knäppt??

Jag borde ha gått och köpt trisslotter, men jag hade typ minus på mitt bankkort, och när jag väl hade kommit hem på kvällen orkade jag inte åka iväg igen. Annars hade jag typ vart miljonär eller nånting - med den turen!

En liten bild på mig får ni oxå - bara för att datan har inbyggd webbcamera...


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0