everybody just have a good time

Anna och Caroline sov över, och nu på morgonen käkade vi frukost och sedan åkte vi till våran favoritplats här på jorden - Espresso house!

Vi satt där ett tag, och sedan skulle anna åka till Tjörn så hon lämnade oss, och jag och Carro tog en promenad i solen, svettades ihjäl lite, och sedan köpte jag godis och vi åkte hem.

Nu sitter jag här med dåligt samvete för att jag har igång datan när det är så fint väder ute. Men det är så varmt att jag bir helt snurrig i huvudet om jag är ute för länge!

yes, så är läget, och det var allt jag hade att säga för tillfället! Lite fler bilder från igår kan kanske dyka upp  senare! see yahhh!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0