all by myself

Idag har ni inte hört mycket från mig!
Jag började morgonen med att dra på bikinin, eftersom solen sken ute. Ungefär tio minuter senare öste regnet ner.

Efter det har jag haft bikinin på sol underkläder hela dagen för jag har inte orkat byta.
Jag var en sväng o handlade och efter det har jag suttit och glott på Glee eller datorskärmen resterande delen av dagen.

Nu ska jag försöka få till någon sorts middag. Potatis i ugnen och kyckling var tanken. Och lite sånna goda daddlar inlindade i bacon... mums!

I natt kommer familjen hem igen, så jag får ta och passa på att njuta av ensamheten ikväll!
Men det ska bli ganska skönt att dem kommer hem oxå! Bara dem inte är allt för bruna... morr!

Nej som sagt, nu ska jag laga middag, så hejsvej!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0