Dagens i-landsproblem


jag har tre saker jag stör mig på extremt mycket för tillfället.

Det första handlar om mina dagliga turer till och från jobbet. jag har börjat tröttna på Nrj. Dem spelar bara samma musik, och just nu har de knappt några bra låtar alls. Så jag vill lyssna på någon annan kanal, med bra musik. Problemet är bara att jag vill lyssna på Nrjmorgon med knappen och Hakkim på morgonen när jag kör till jobbet.
Jaha, men byt kanal då tänker ni - fast det är inte så enkelt! För jag glömmer alltid att byta tillbaka, och sedan när jag sitter i bilen och kör så kommer jag på det, och då blir det jätte jobbigt att byta eftersom knappen i Missy Bitchy är lite efterbliven. När man klickar för att söka kanal, så reagerar den typ aldrig, och sedan när den reagerar får man typ klicka tio gånger innan den ens byter, och hittar någon annan kanal.

Det andra jag stör mig på är när man sitter i tjugo minuter och skriver ett blogginlägg på mobilen, och sedan klickar man fel, så att den lägger ner allt, och ingenting är sparat.

Det tredje tänker jag inte berätta om, för det blir lite för pinsamt...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0