Söndag

Det blev inte mycket fotograferande av snön inte. Regnet har öst ner hela natten, och nu är det is kvar. Med vatten på. tråkigt!

Halt och härligt, och skor som läcker. Livet är underbart.

Nej, men idag var hela familjen inne i Göteboerg och träffade min moster Teresa. Vi käkade lunch, och sedan gick vi en snabb runda på stan. Jag fick köpt (eller okej, jag betalade inte) ett par nya skor. Välbehövt. och enligt mamma, det sista som jag inte behöver betala själv - eftersom jag nu kommer börja jobba och tjäna egna pengar.

Nu sitter jag här och går in mina skor. Det lät ju bra - sitter och går kan man ju inte göra samtidigt. Jag gick förut, sen satte jag mig, och skorna är fortfarande på. Bara för att klara upp det för er!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0