När drar vi?

Jag har en sån sjuk utomlands-längtan att jag får panik. Det typ kryper i mig!
Det var waay to länge sen jag var utomlands nu!

Har inte lämnat sverige sedan i somras!! :O (okej i-landsproblem jag vet, men ändå!)

Allt är så grått och tråkigt här. Det regnar, det fryser och blir isbana, det snöar, det regnar och blir slask, som fryser på nytt och så vidare. BLÄ!

Seriöst snart bokar jag bara ett flyg var-som-helst bara för sakens skull. Jag vill ut och se världen.

Jag vill åka och tågluffa i asien, jag vill åka och bila i USA, jag vill åka på en partyresa, jag vill åka på safari i Afrika, jag vill åka till London på en shopping weekend, jag vill åka och hälsa på min moster i Barcelona, och jag vill åka på en reseledarkurs på Gran Canaria...

Bara att börja spara pengar! haha! Nån som hänger med?

Kommentarer
Postat av: Cairo

JAG!!!

2011-02-01 @ 21:39:08
Postat av: aner

vi åker NUUUUU !

2011-02-01 @ 23:16:42

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0