jobba jobba joooobba!

 idag skulle jag bara jobbat till ett, men jag fick en frågan om jag kunde jobba tre timmar extra.
Så jag gick och plockade ost till fyra, hade ingen lunch med mig eftersom jag trodde jag skulle sluta ett, så när jag väl slutade vid fyra var jag vrålhungrig!

Jag gick in och köpte godis och lite pålägg, och sedan körde jag hem och åt mat. Jag slängde mig i soffan och käkade godis, och nu mår jag illa. men jag får skylla mig själv...

Nu känner jag bara för att slänga mig i sängen och sova, men jag tycker det känns liiite tidigt, så jag får hålla mig uppe ett par timmar till!

Imorgon blir det en kort dag i alla fall (as far as i know) så jag får la sova ut när jag kommer hem då - eller okej, ni som känner mig vet att jag inte kan somna på dagen, men ändå, jag kan slappa mig pigg... typ!?

Är det något fel på mig om jag känner för att åka till gymmet igen?
Fast jag känner bara för det för att jag vill åt känslan man får när man är klar, jag vill skippa själva biten när man faktiskt är där! haha!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Matilda du ger mig dåligt samvete..

2011-02-04 @ 14:38:56

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0