Dagens väderrapport

Det snöar ute... och jag som hoppades på att våren var på väg!

En på jobbet berättade om att någon hon kände hade berättat att hans hästar börjar tappa sin vinterpäls sex veckor innan våren är här - det är tre veckor sen dem började tappa den nu! Jag hoppas han hästar har koll på läget!

Sedan läste jag i metro på min rast häromdagen att nått murmeldjur hade krupit upp ur sitt hål, och det gjorde den när våren var på väg, eller nått sånt!

Jag menar djur har ju nått sjätte sinne eftersom dem flyr när naturkatastrofer är på väg, så varför skulle dem inte kunna känna detta lika gärna då...!? Hoppas kan man ju alltid i alla fall! ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0