Torsdag!

I morse mådde jag inte bra. alls.
Jag duschade, och när jag kom ur duschen så höll jag på att svimma. Så jag satte mig ner ett tag, och så blev det lite bättre. Sedan höll jag på att svimma tre gånger till medans jag åt frukost och gjorde mig iordning. Lite läskigt.

Funderade ett tag på att ringa jobbet och sjukanmäla mig, men när jag ätit lite och druckit en berocca så mådde jag bättre. Så jag åkte iväg ändå.

Efter det så mår jag bättre, och nu peppar jag inför bio ikväll med mina fina flickor anna och carro.
Det blir New year's eve! Med våran älskade zac!
Som Carro sa, hon skulle tagit med sig näsdukar för att torka upp dreglet! haha!

Nu ska jag platta håret, för det är vågit och konstigt efter jobbet! hare gött!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0