You're the line in the sand when I go to far

När jag skulle gå hemifrån imorse tittade jag till mobilen för att se om någon ville nånting (Ren vana, eftersom ingen vettig människa skulle höra av sig klockan halv sju på morgonen) Men jag ser då att mobilen har enormt låg batterinivå. Jag betsämmer mig för att lämna mobilen hemma - på laddning.

Det jag vill komma fram till med detta är hur sjukt naken man kan känna sig utan mobilen. Inte för att direkt hinner använda den så mycket under en arbetsdag. jag brukar bara titta till den på lunchrasten - ibland. Men bara känslan att veta att den inte är där. Nånting saknas lixom. Den känslan är galen. Det är väldigt jobbigt att vara så beroende av något.

Nu är jag snart på väg in till den stora staden med mina underbara flickor! trött som sällan, men jag får helt enkelt ta och piggna till. på nått sätt...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0