Tisdag klockan 15:24

Igår när jag kom till jobbet upptäckte jag något fasansfullt. Jag hade glömt att ta med mig strumpor.

Bara tanken på att gå barfota i vanliga joggingskor är äcklig, men dem jag har på jobbet är inte som vanliga joggingskor. Det är två hål på varje sida om foten - perfekt för små smulor och andra mysiga saker att ramla in i.

Som tur var kom Louise till min räddning nån minut innan jag skulle gå ner och jobba. Jag fick låna hennes strumpor - Eller det var egentligen hennes brors strumpor...

Ja detta blev ett stinkande inlägg om strumpor. Men nu har jag i alla fall packat ner nya i väskan!
(och dubbelkollat så att dem fortfarande ligger kvar har jag oxå gjort!)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0