Nötkött från Irland

Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, och jag har inte blekaste aning om när jag ens hade igång datorn senast - men jag enligt bloggen uppdaterade jag för 1 dag och fem timmar sedan, så där har jag antagligen svaret.

Jag gick och la mig i tid igår kväll, men ändå kunde jag inte somna på flera timmar.
När väckningen ringde kändes det som om jag drömde. Hade jag fått gissa hur lång tide det gått sedan jag somnade så var det ungefär lika länge som det tar att blinka. Typ stänga ögonen och öppna dem igen.

imorgon börjar jag åtta, så det blir rena rama sovmorgonen! Men jag är i alla fall glad att jag slipper vara med och inventera ikväll, så jag ska inte klaga allt för mycket!
Nu ska jag äta lite godis, få upp blodsockernivån lite, och uppdatera mig på vad som hänt i världen (facebook) sedan senast!

ha det bra!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0