Nästan så att man kan tro att det var fredag den 13:e idag!

Idag var verkligen inte min dag!

Det började redan i morse, när jag halvt vaken/halvt sovande gick mot toaletten för att duscha.
Jag såg att det lyste där inne och hörde mamma, så jag bestämde mig för att kika in.
Jag öppnar dörren, och istället för att kika in så flänger jag pannan rätt in i dörren.

Jag borde typ ha sjukskrivit mig och gått direkt tillbaka till sängen. Det var lixom ödets sätt att försöka varna mig för hur dagen skulle bli.

Lite små halvklantiga incidenter på jobbet. Tills det att jag plockat pålägg och ska in med det på lagret.
Vi kan ju bara säga att pallen jag drog på välte, och att typ fytio lådor med pålägg flög över hela lagergången.

Som tur är har jag underbart snälla medarbetare som hjälpte mig att plocka upp allting. Det tog la typ en kvart för fyra pers att få bort allt från golvet...

Det klantigaste jag gjort på flera månader! Fast när man tänker efter är det ganska uppenbart att det kommer att välta när man har allting ståendes på ena sidan av pallen, och andra sidan är helt tom! Men som sagt det var inte min dag.

Jag hoppas på bättre tur imorgon!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0