Hallå eller!

sitter här och tittar på masterchef Australia - som jag gör ganska ofta på morgonar som denna!
Hade varit grymt kul att kunna laga mat som dem, men samtidigt blir man ganska stressad av att se hur det skiter sig för vissa.

Igår var det mycket på jobbet, vilket i och för sig gjorde att tiden gick fort.
Förra måndagen var det likadant, fast då var det löning, och min chef berättade för mig att jag hade sålt mycket mer helt själv under måndagen mot vad två stycken hade gjort under samma tid på torsdagen! 

Nu under sommaren är det i princip mest att göra på måndagskvällarna jämfört med resten av alla dagar - efter vad jag har märkt.

ikväll blir det jobb igen, så vi får la se vad jag hittar på tills dess!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0