working nine to...seven

Hoho jaja va trött jag är!
Dagen har varit heeelt insane! så sjukt mycket varor och kunder att jag gått på högsta växel hela dagen, men tiden går fort när man har mycket att göra så det kändes knappt som tio timmars jobb.

Jag stannade över några minuter och sedan gick jag och handlade påskmat tillhelgen.
Väl hemma blev det middag, glee och snart ska jag gå och sova eftersom det blir en tidig morgon och en lång dag imorgon!

Sen på kvällen imon ska jag och Carro hem till Marcus och grilla, vilket ska bli jätte mysigt!! längtar nått galet efter att grilla varje gång jag packar upp korv på jobbet (haha!)

Även lön imorgon, vilket gör allting mycket roligare! ;D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0