sommar, sommar och soool


Solen skiner och jag är ledig! kan det bli bättre?
Åt frukost/lunch ute när jag hade vaknat, och sedan drog jag på mig bikinin och har legat ute och pressat ända tills nu. Det börjar redan synas lite svaga linjer! (Kan ju bero på att man tittar så jäkla noga efter dem men ändå)

Igår jobbade jag nio till kvart över åtta, och precis när jag parkerade bilen på uppfarten kom Carro och Anna körandes in på vägen. Vi myste och tittade på film, och sedan när alla i princip höll på att somna åkte dem hem, och jag ramlade ihop i sängen.

Denna veckan har varit galen, men det kommer att kännas skönt senare när man får lönen ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0