Nattliga äventyr

Goddagens!
Har jobbat hela långa dagen! Eller okej, 8-16 bara, men ändå!
Det är helt grymt hur skönt det är när det fortfarande är varmt och ljust när man slutar, det känns som om man har typ halva dagen kvar! wonderfuuul!
Jag är jätte trött, men samtidigt på grymt bra humör!

Drömde en helt galen grej i natt. Eller saken är att jag inte vet om jag drömde eller var vaken, men knäppt var det i alla fall!
Jag har en rullgardin i mitt rum, som man drar i ett snöre för att få den att åka upp och ner. Så i natt någon gång fick jag för mig att jag skulle dra upp den, men istället för att dra i snöret så fick jag för mig att jag hade en sån som man drar i själva gardinen neråt för att den ska åka upp. Så jag började dra, men gardinen åker bara neråt, och inte upp, så jag drar och drar, men det går såklart inte. Tillslut hör jag ljudet av att tyg spricker, och jag ser att gardinen har lossnat i högra hörnet. Så jag slutar dra i den och rullar upp den förhand istället.

På morgonen rullar jag ner gardinen för att titta, och javisst, den är loss i högra hörnet, så något galet hade jag fått för mig i natt...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0