mitten av april

Några minuter innan jag skulle sluta jobba vandrade Carro förbi mig, och jag frågade om hon ville hitta på nått när jag slutade, det ville hon så vi drog till Kungs och vandrade runt lite, fikade, tog en promenad ute, och satte oss sedan på en bänk och pratade.
Det kom förbi en tant och satte sig bredvid oss, och hon berättade att dem bjöd på tårta på Ica, så åpna som vi är gick vi dit och åt lite tårta...

Nu är jag hemma igen och käkar godis. Nyttig dag det här...
Imorgon blir det jobb heela dagen, och sedan på kvällen blir det troligt vis något skoj!
Men ikväll blir det bara slappa eftersom jag börjar sju imorgon!

Jag vet inte vad jag ville komma fram till med det här inlägget, men nu vet ni typ allt om min dag! pusshej!



PS. ofta det inte var första april typ häromdagen... vad hände? DS.


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0