lill-lördag

Igår var det jobb 10-20.15 som gällde!
Vi började med ett möte, och blev introducerade för den nya maten som vi har börjat med i delin, och sedan körde jag igång och sålde resten av dagen. Mycket spännande med lite nytt faktiskt!

Idag är jag ledig, och ikväll är det visst jag som ska laga middag...
Spagetti och köttfärsås står det på veckans matlista som mamma har börjat med.  Jag antar att jag får åka förbi Maxi och köpa lite vitlök då eftersom vi inte har någon hemma. (okej, jag ska åka till jobbet för att vi har lösgodis för 29.90/hg, men vi kan låtsas att det är för vitlöken...)
Jag hade lovat mig själv att sluta käka godis på vardagarna, och så kommer vi och har billigt godis just denna veckan, det går ju inte ihop!

Fast jag kan ju alltid gömma påsen för mig själv så att jag inte hittar den förens på fredag! (lycka till matilda!)

Nej nu ska jag ta på mig lite kläder och åka ner en sväng till kungs! är sugen på att köpa någonting skoj för lönen!

Kommentarer
Postat av: linnéa

Hoppas du får en kanondag

2011-04-13 @ 12:12:24
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0