Ingen mer snö nu inte!

Då var sommardäcken på!
Jag var faktiskt med och hjälpte till! eller okej, jag skötte domkraften, (pappa fick bara visa vart den skulle vara varje gång...) sedan gjorde pappa resten, men jag var sällskap i alla fall!

Sedan har jag redan förstört för mig själv, ja jag har alltså redan börjat äta på godiset... (det är ju ändå ganska svårt att gömma saker för sig själv...)

och det där med att handla upp saker för lönen gick ju sådär... jag fick köpt ett linne på rean, och tre par trosor!


Kommentarer
Postat av: Tiniusnatalie

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-09 @ 07:45:32
URL: http://tiniusnatalie.blog13.com

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0