en lugn valborgskväll

Det var en sån där jobbig kväll igår när man sitter i soffan och är så trött att man nästan somnar. Man bestämmer sig då för att gå och lägga sig i sängen istället eftersom man ändå ska upp tidigt och jobba nästa morgon, men efter att man tagit bort sminket och borstat tänderna så ligger man i sängen klarvaken.
Jag måste ha somnat tillslut, och vaknar vid fyra, och kan inte somna om.

När väckningen ringer klockan 5.55 så vill man bara gräva ner sig i ett hål och somna om.
Sedan blev det tio timmars arbete, och när man kommer hem så är man dödstrött.

Det var mitt senaste dygn det. Men nu, efter en god grillad middag så är jag någorlunda pigg igen!
Imorgon blir det Ostindiefararen Götheborg med la familia, och kameran är just nu på laddning så det kanske dyker upp lite bilder framåt kvällen - det skulle helt klart behövas eftersom min blogg varit ganska fotolös det senaste taget!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0