så kan det gå

Hej!

Igår kväll när jag var ute och övningskörde till och från affären så var det vilda djur överallt.
Okej kanske inte direkt vilda djur, men det var i alla fall två djur på vägen. Först var det en hare som var uppe på en bro och sprang omkring i panik eftersom den inte kunde hoppa ner från den höga kanten. Det var lite läskigt eftersom det var så mörkt och jag knappt såg vart den tog vägen. Sedan var det en katt som sprang över vägen. Mörkerkörning på hög nivå?

Så idag hade jag testuppkörningen. Jag är inte alls nöjd med hur det gick. Fick lite tips om vad jag behöver tänka på, men han sa att det kommer gå bra för mig på uppkörningen i alla fall.
Nu ska jag övningsköra så det ryker om det, för kommer jag köra som jag gjorde idag på uppkörningen så kommer jag döda mig själv. Så arg var jag på mig själv idag!

Efter det gick jag hem och tittade på film och tröståt lite chokladbollar. Nu känns det lite bättre i alla fall, och jag har kommit fram till att jag är för hård mot mig själv, och har lite för hårda krav. Men samtidigt så kanske det är lika bra, så att jag verkligen är redo för uppkörningen sen...


Kommentarer
Postat av: aaaaner

Det gick säkert superbra! love on you

2010-09-17 @ 22:02:38
Postat av: Isak Hellström

Vilken dag är :)? Lycka till Tilda!

2010-09-21 @ 21:23:44
Postat av: Anonym

Vilken dag är uppkörningen:)? Lycka till Tilda:) Kommer gå jättebra:)

2010-09-21 @ 21:24:22

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0