Pippifågel

Hej! Idag har jag varit ute på stan och sökt jobb. Gick inte så bra.
Eller själva sökandet gick bra, det var snarare responsen som inte var så bra. INGEN, och då menar jag verkligen ingen behöver personal! Det är så sjukt tråkigt! Men jag fick i alla fall lämnat ut ett par cv:n. Även om de inte behövde personal så har de i alla fall mitt cv.

Efter jobbsöket träffade jag Anna, och vi tog oss en picknick med lunch!
 Vi såg en stackars fågel som ramlade ner från ett träd och gjorde sönder sitt ben. Den vägrade röra sig först, men sedan satte den sig upp och tittade runt sig jätte mycket. Men det flög inte, och den gick inte. Den bara satt där. Vi försökte få den att käka lite bröd, men det ville den inte ha. Vi lämnade brödet hos den, så om den inte skulle kunna gå igen så hade den i alla fall mat ett litet tag.




Efter det vandrade vi runt på Kungs lite.

Nu är det dags för Idol, så jag måste sluta! Bye bye!

Kommentarer
Postat av: aet

Lilla fågeln :(

2010-09-08 @ 00:11:53

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0