Ledig dag

God kväll!
Mycket bra dag med mina små flickor!
Vi käkde lunch på Espresso house, och när vi suttit där och snackat så skulle Carro träffa sin jobbcoach, så jag och anna satte oss i källaren i biblioteket och väntade. När Carro var klar kom hon ner och gjorde oss sällskap.
Vi satt och pratade i flera timmar och en kille tyckte vi skrattade för högt och sa till oss att vara tystare eller gå någon annanstan. Så vi var tvugna att sänka rösten, men sedan satt vi där tills klockan sex när vi trodde dem stängde. Men det visade sig att dem inte stängde förens klockan åtta. Jag gick och handlade mat på Ica, och cyklade sedan hem.

Japp, jag vet inte, jag har inte så mycket att säga egentligen. Men nu vet ni!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0