hemmagjorda chips

Nu har jag kommit hem från arbetsförmedlingen, de snackade lite om vad jobbgarantin går ut på, och sedan fick vi bokat in ett nytt möte där jag ska träffa nån och vi ska prata om vad som passar för just mig.
Så det blir att gå tillbaka nästa vecka igen.

Jag hade ju tänkt plugga lite teori på körskolan, men det blev det inget av eftersom det var helt fullt där inne, och jag kände inte för att sitta och vänta en halvtimma som sist.

Strax ska jag iväg till jobbcoachen, men först tänkte jag spana om det fanns några jobb att söka medans jag äter mina hemmagjorda chips som jag precis stekt till.


Kommentarer
Postat av: water bobble coupon

I saw these the other day at ON and wondered about them. We go through a ton
of bottled water as well. Thanks for the review!

2012-07-30 @ 12:12:16
URL: http://bobble-waterbottle-review.com/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0