Göteborg

Hej! Kom nyss hem från Göteborgskörningen, och det känns som om klockan är typ fyra-fem på eftermiddagen!

Väckningen var på 6:50 i morse, yiha!
Själva körningen började tio över åtta, och jag fick börja. Det var jag och en kille som hette Rasmus som körde ihop. Första delen gick bra, och efter 55 minuter bytte vi. Då körde han, och efter 55 minuter igen så hade vi fikarast med alla andra som var ute och hade Gbg-körning.
Sedan var det min tur igen, och det gick bra tills strax innan jag var klar. Då lyckades jag lägga i fel växel två gånger... BRA! Sedan slutade Rasmus, och körde hem.

Men som tur var blev vi godkända båda två! :D

Nu ska jag käka lite lunch, och senare ska jag träffa jobbcoachen!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0