Det har hänt nått med mig!

Jag vet inte om ni sett den reklamen på tv från Stadium!? (Gud vad jag tjatar om reklam på senaste tiden!)
I alla fall så är det massa människor som tränar och håller på i den. Det knäppa är att jag blir sugen på att träna när jag ser den! VARJE gång jag ser reklamen blir jag sugen på att träna.
Använder de sig av hypnos eller nått?

Nu när jag sitter här och gör ingenting så är jag oxå sugen på att träna. Vad händer här??
Jag håller på att bli galen eller något? Jag är lat. Jag gillar inte att träna.
Men ändå är jag sugen på att åka till gymmet, svettas och känna träningsvärken plåga mina muskler efteråt.

Detta är helt galet!

Någon som kan hypnos eller är doktor där ute kan kontakta mig för jag tror jag behöver hjälp. Och en påse godis, eller chips, eller något annat fett - för att bota mitt träningssug!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0