allt tar slut

Jag gick till bilskolan för att göra teori, men det var helt fullt. Jag satt och väntade i en halvtimma, eftersom jag ändå hade lektion en timma senare. Sedan blev det äntligen ledigt, och jag satte mig och gjorde lite repetitionsfrågor.

Sedan hade jag min sista lektion, som var en dubbellektion.
Efter att den första halvan var klar, tyckte egentligen läraren att vi var klara, men eftersom jag hade en lektion kvar så körde vi runt och repeterade lite allt möjligt.

När jag kom hem klippte jag gräset. Stg och försökte dra igång gräsklipparen hur länge som helst, men den startade inte, så jag klampade surt in och bad pappa om hjälp. Jag hade glömt att hålla inne en grej som man måste hålla inne för att skithögen skulle starta. Gissa om jag blev ännu argare.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och prata om jobbgaranti, och sedan ska jag träffa jobbcoachen för sista gången. Allting att göra på dagarna tar typ slut snart, och jag har fortfarande inget jobb. Vad fasen ska jag göra på dagarna sen? Förutom att söka jobb då...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0