Vit choklad

Internet har varit jätte konstigt idag, jag har försökt logga in på blogg.se flera gånger men det har inte gått, att hämta mail och logga in på andra hemsidor har däremot funkat jätte bra.

När min mamma och syster kom hem från affären förut hade de med sig en present till mig - Marabou Vinter vit!!
Sjukt god! Smakade inte riktigt som jag hade förväntat mig - antagligen vard et vaniljen i den som gjorde det, men den va ändå super! :D

Jag har hjälpt pappa meka lite med saaben, försökt få till bromsarna lite.
Sedan åkte vi och köpte en lampa till missy bitchy som jag kallar den - Mitsubishin alltså!

Det är så kul, den är våran egentligen, sedan köpte farmor och farfar den av oss, och nu fick vi tillbaka den när jag fick mitt körkort. Mamma säger att den är min bil, men pappa verkar vilja ha den själv, och när jag säger min bil frågar han alltid "saaben?" och flinar.

Det verkar fortfarande vara något fel, så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder just nu!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0