Velig morgon

Kunde inte somna igår, låg och vände och vred mig, och vaknade med ett ryck i morse.
När jag skulle cykla hemifrån så har vi plötsligt tre bilar på uppfarten.
Det har vi fortfarande, men ändå. 
Fönstret på mammas bil var helt öppet när jag kom ut, så jag fick springa in och väcka henne.
Hon vaknade helt yr och sjuk som hon är fick hon springa ut och stänga fönstret.
Sedan skulle jag få ut cykeln. Jag hade ungefär trettio centimeters plats att öppna dörren till garaget och få ut cykeln, för sedan tog bilen emot. Det gick tillslut.

Jag fick gå runt hela huset med cykeln eftersom cykeln inte kom emellan alla bilarna. Sedan susade jag iväg i kylan. Jag hade vinterjacka (!!!) och höll ändå på att frysa ihjäl. Jag tror bestämt att cykelperioden är över...

På kompetenscentrum pratade vi om praktik hela dagen,och sedan cyklade jag hem.

Nu tror jag att jag ska äta något för min mage är ganska hungrig! ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0