Jag sitter och lutar mig mot väggen i mitt rum


Vanligtvis brukar tröjorna fastna i väggen eftersom det är något konstigt med färgen
(När vi målade mitt rum för fyra år sedan så var det en konslig tapet under som vi inte tog bort. Färgen känns fortfarande typ lite klibbig när man tar på den så jag antar att tapeten inte sög in färgen särskillt bra.)
Det jobbigaste är när man sitter i linne och huden fastnar i väggen. inte mysigt.

Nu har jag på mig en tröja med knappar längst upp i ryggen. Dem fastnade jätte hårt i väggen!! Lite läskigt att sitta fast i väggen i några sekunder!

Idag har jag återigen varit på jobbet (praktiken) och jag är helt galet slut i fötterna och ryggen.
Har lyft en massa saker idag, och det ska bli ganska kul med lite omväxling imorgon - kassan.

Efter jobbet passade jag på at handla lite som jag fått på en lista av mamma.
Ute regnade det, och jag märkte att torkarbladen på Missy Bitchy inte är så där jätte bra.
Sedan svängde jag förbi kompetenscentrum och lämnade in lite papper som dem ville ha.

Ska bli kul att se hur det går på fredag.
som har hand om praktiken på kompetenscentrum och skulle ringa mig då, problemet är bara att jag inte har någon koll på min mobil på hela dagen, så det lär inte bli lätt för henne att få tag på mig...


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0