Good morning!


Jag vaknade av att jag var så sjukt fruktansvärt kissinödig. Jag hatar att vakna så, men jag var i alla fall tvungen att gå upp.

Italienarna och syrran var redan vakna och skulle strax gå till skolan, och eftersom de babblade så mycket och högt så kunde jag så klart inte somna om.

Nu sitter jag och tittar på Nya äventyr med Nalle puh. Så galet sött!
Det roliga är att jag redan sett de "nya" avsnitten, när jag var liten.
Jag älskade att titta på dem, och minns typ till och med vad som kommer hända! haha

Om jag inte minns fel så har vi dem till och med inspelade på VHS...

Nej nu är jag hungrig så jag ska nog rota fram lite frukost. Kanske tar mig en kanelbulle!

Kommentarer
Postat av: Emma och Bea

Fin blogg, kul att du var med och tävlade, nästa linstävling är på onsdag! :) Hur är det med dig?

2010-10-04 @ 21:01:13
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0