Fredag! eller nej, just de...

God kväll mina kära vänner. Eller nått.
Jag är glad, det känns som om det är fredag, och jag är mätt.

Åkte en sväng till skopunkten förut men hittade inga skor.
Vi gick in på Freeport och på toyshop där dem hade jätte roliga leksaker.
Jag hittade en burk med sån där slajm-grej som pruttade när man stoppade ner fingret i den.
Vi hittade en massa leksaker som väckte roliga minnen i alla fall.

Efter det handlade jag o syrran mat tills ikväll. Vi trodde att mamma skulle komma hem sent och tänkte mysa till det lite, men mamma kom hem redan vid sex-sju, så vi fick slänga in lite mer i ugnen istället. Men det blev ändå jätte mycket kvar. Vi tror alltid att vi ska knö i oss mer än vi gör.

Imorgon bär det av till kompetens centrum igen!
Undrar om de har planerat frost imorgon igen - vädergudarna alltså...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0