?



Jag gick upp tidigt, och skulle varit på en föreläsning med en kille som berättade om när han var volontär i en månad. Men han kom aldrig, så en tjej pratade om jobbstart och frågade alla vad dem ville jobba med när dem blev stora.
Sedan när han fortfarande inte kommit efter en timma var föreläsningen slut, och vi skulle egentligen haft vanligt möte, men hon som håller i våra möten hade skadat sig, så vi fick gå hem.

Så på med vantarna och cykla hem.
Efter det vet jag inte riktigt vad jag hade för mig.
Jag åt lunch, och grejade lite på datorn.

Sedan körde jag syrran till hennes utvecklingssamtal och nu på vädret sa dem att det skulle vara sol imorgon, med regn eller blötsnö på kvällen.
Så vi kan ju hoppas att vi slipper den där snön!


Kommentarer
Postat av: aaa

hahahah har du målat lejonet själv eller haha.. ;)

2010-10-21 @ 16:31:29

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0