Dåligt upplagt TV4!



Eller egentligen inte idol.
Jag stör mig på att nyheterna är mitt i. Det förstör hela grejen.
Jag tappar typ lusten att kolla på det alls. Eller så skiter jag helt enkelt att se på den sista delen som kommer efter nyheterna, bara för att jag tröttnar...

Jag blir bara så irriterad. Jag fattar att dem vill att folk ska ha tid och rösta, och dem vill ha in pengar o bla bla, men seriöst hur kul är det att sitta och vänta??
Nej, Tv4 kan räkna med en färre tv-tittare då och då!
Gud vilka hemska hot! EN mindre tittare, jag tror dem stänger ner hela kanalen!!

Nej men jag måste faktiskt få protestera på mitt egna vis, vilket jag gör genom att skita i att titta på resultatet, och skita i att ringa in och rösta! Hah! känn på den!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0