Mycket passande bild till ämnet!



Det gick så sjukt dåligt för mig att tanka. Usch!
Det var jätte hemskt och jätte pinsamt.

Jag körde in, och kom på att jag inte visste på vilken sida tanklocket satt, så jag chansade och ställde mig vid en pump. Nej men självklart gissade jag fel, och jag kör och svänger runt och ställer mig vid en annan pump. Precis när jag stänger av bilen kommer jag på att jag står likadant som innan, alltså fel.
Jag kör till en tredje pump, nu på rätt håll.

Jag ringer pappa för att höra efter exakt hur jag ska göra så att jag inte drar utan att betala typ.
Så när jag pratar med honom ser jag att benisinknappen för 95 är övertejpad med gul tejp.
Så jag får hoppa in i bilen och flytta mig till en fjärde pump. Pinsamt.

Det är en bil som står vid pumpen framför, som står ganska långt fram så jag ställer mig en bit bakåt, och går ut och stoppar in kortet. Jag knappar in koden, väljer pump och väljer 95 knappen.

Så tar jag slangen och ska tanka, men bilen står för långt bort. Så jag får hoppa in igen och köra framåt. PINSAMT. Så sätter tar jag slangen igen för att tanka, men då börjar maskinen pipa om att jag ska välja betalform.

Jaha hann den typ glömma bort mig då eller? tänkte jag, så jag stoppar in kortet igen. Då kommer kvittot ut, på noll kronor. He He. Jahaja då är det bara att stoppa in kortet på nytt, knappa in koden och välja bensinsort. Så tankar jag och åker iväg illa kvickt.

Värsta mardrömmen.

Kommentarer
Postat av: Cairo

Hahaha aww gullet <3

2010-11-17 @ 23:09:10

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0