Uppdatering av helgen

Hej där ute!
Helgen har flugit förbi och jag har varken orkat sätta på datan eller blogga.
Valborg spenderades med dem bästa på Condeco inne i stan.
Vi satt där i timmar, och bara pratade och pratade. Sedan vandrade jag hem mitt i natten och var livrädd, men det är en annan historia...

Lördagen var slapp och skön, och det enda vettiga jag gjorde var att övningsköra till Ica för att inhandla middag.

Idag har jag solat, och det känns i alla fall som om jag lyckats få liiiite färg :P
Det blev även ett besök på gymmet, och det var grymt tråkigt, men det positiva var att det bara var typ tio andra människor där förutom vi.

Nu har jag varit duktig och pluggat lite psykologi, resten av alla jobbiga läxor får vi helt enkelt ta en annan dag.

Det kommer bli en ganska jobbig vecka!

Svenska tal på tisdag, Psykologiprov på onsdag, PA- rapporten in på fredag, och så måste jag börja plugga på engelskaprovet som är nästa måndag i tid om jag ska försöka satsa på mitt MVG... SUCK!

Sedan mitt i all denna röran så blir jag gammal! :O
19 känns overkligt och lååångt bort, och jag känner mig fortfarande som en liten skitunge om man jämför med hur stora alla andra var när dem var 19 och jag var mindre... haha!


Nog tjatat av mig,
Ha en solig dag ;D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0