svettigt värre

Jag är inte den som i första taget klagar på värmen. Jag är däremot sjukt glad att den äntligen är här!
Men i natt höll jag seriöst på att bli galen. Jag vaknade vid två, och då hade jag inte hunnit sova särskillt länge alls, av att jag höll på att svettas ihjäl.

Jag sprang upp och drack vatten, gick på toa och vandrade runt lite för att bli svalare - det funkade inte.
Så jag gick tillbaka till sängen och la mig. Jag höll på att få panik så det slutade med att jag drog ur täcket ur örngottet och drog av mig linnet jag hade på mig och sedan hämtade jag min spanska solfjäder och låg och viftade mig själv sval. Tillslut blev jag sval nog att kunna sova.



Idag är det soligt och härligt ute och inte ett åskmoln i närheten - än.
Så jag tänkte dra på mig bikinin och jobba lite på brännan om det går!

Eftersom jag inte orkade uppdatera igår kväll så får ni här en bild på regnbågen som dök upp.
Jag funderade faktiskt en del på regnbågar igår innan jag såg regnbågen, och kom fram till att dem är rätt coola eftersom både ögat och en kamera kan se dem - och allt som man kan fånga med kameran måste ju bara vara verkligt!? ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0