I natt jag drömde något som jag aldrig drööömt förut...

Jag hade en väldigt konstig dröm inatt...

Det började med att familjen var på semester på en mysig strand.
Plötsligt började det rulla in enormt höga vågor - sådana som går över en och som man försöker hoppa över men dränks av. Efter ett tag blev vågorna högre och högre.
Tillslut gick vågorna så högt att dem kom in i huset som lpåg typ 200 meter från stranden.
Vi tog skydd inne på toan, och det var typ kaos.
Sedan mitt under tsunamivågorna så såg vi att hela världen började sprängas sönder vid horisonten.
Det kom närmre och närmre och tillslut sprängdes det där vi var oxå, men det var bara marken som sprängdes, och alla möbler började glöda i alla möjliga färger.
Min pappa hade skadat benet och jag och min syster fick bära honom till ett "säkrare ställe". 

Det allra konstigaste var att mitt i allt kaos och all rädsla så var allt jag kunde fokuserade på att ta kort på hela katastrofen...?

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0