Fishmoose

Det är en massa fiskmåsar som skränar utanför huset - och nej jag har inte flyttat till havet!?
Mamma har redan jagat bort dem en gång, men jag antar att dem gillade något här så dem är tillbaka igen.

Idag trodde jag att vi skulle ha lektioner - efter två dagar ledigt från skolan - men nej det blev inget av det.
Men klassen fick haft ett studentmöte och bestämmt en hel massa saker.
Efter att det var avklarat drog jag och de andra tre stamkunderna till kungs.
Vi gick lite i affärer och Carro fick köpt morsdagpresent till sin mamma, och sedan hamnade vi som vanligt på espresso house. Jag köpte dock inget idag - förutom en cheesbugare på donken då...

Sedan blev jag skjutsad av Anna till Hede, där jag träffade mama och papa och vi handlade.
Jag fick köpt mina efterlängtade chips - som jag inte ens är sugen på längre, men jag antar att jag kommer knö i mig dem om en kvart eller nått ändå! Jag känner ju mig själv ganska bra trotts allt, och har man något gott hemma så måste man ju äta det, även om man är proppmätt efter maten och inte det minsta sugen. Varför spara det till en annan gång när man faktiskt är sugen lixom??

Det var allt från mig, nu ska jag slappa och se på film!

Pusshaaaj <3



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0