en annan dag än igår

Hej!
Skola idag som vanligt, men imorgon är det bara en månad kvar tills studenten!
Blandade känslor, men mest längtan just nu!

Skolan gick ganska snabbt, och efteråt stack vi till Espresso house för att fika, och Anna och Carro skrev på deras tal. När jag kom hem gick jag direkt ut och solade, men det känns inte som om det "hjälpte" nått mer än att det ser ut som jag fått fler fräknar...

Jag som trodde jag skulle vara brun på balen - från Gran Canaria resan -  men jag antar att jag bara får fortsätta att pressa här hemma varje dag solen kikar fram.

Nu ska jag fila på mitt svenska tal, och försöka lära mig det!

Ha det bäst! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0