Tisdag helt enkelt

Idag började vi tidigt och gick ända tills tre så det blev en ganska lång dag.
Klassens samtal blir så sjukt roligt när vi kommer in på mentorsamtalen o snackar om studenten.
Idag var det flak vi pratade om igen, och vi ringde nån snubbe som skulle heta kjell, men han hette kennet...

Han var ganska upptagen men skulle se efter om han hade nått ledigt den dagen, ändå dåliga var att de va ganska dyrt! typ nått på 5000 kronor för flaket plus ljudanläggning för 2500 kr... o man fick inte ha eget med sig :S

Vi får la se hur det går med det, om inte annat får la hela klassen knö sig upp på Jonas höskrinda!? 

Det blev ingen träning idag eftersom det verkar som om det brann på friskis igårkväll, och Emma mådde ändå inte så bra! Så efter skolan vandrade Carro, Marcus o jag till Espresso house och tog en fika och pluggade på gympaprovet ihop, och lite senare kom anna och joinade oss. Blir kul att se hur det går imorgon!
Vi satt där i tre timmar, och helt plötsligt var klockan kvart över sex...

Ikväll blir det en helkväll framför tv:n!
först det dating in the dark, sedan säsongspremiär på desperate! :D och sedan cougar town gånger två avsnitt!
Efter det antar jag att jag får gå o sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon... så nu har jag en halvtimma på mig att hitta något till middag!?

Bänka er framför kanal 5 ikväll kära vänner så har vi något skoj att prata om imorgon ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0